2 Şubat 2015 Pazartesi

Daha yeni bir başlangıç için yeniden Merhaba!



Blog fikri ta 2012de aklımdayken amatörlük almıs basını gitmiş.Simdi yeniden baslamamın amacınıda yerine getirip devam edebilir miyim,buna vakit ayırabilir miyim bilmiyorum ama insanlarla muftak tecrübelerimi paylasmak,kendi yazdıklarımı defalarca yeniden okumak benim için zevkli olacak.Daha önce tarif paylasma adlı girisimlerim oldu ama hep basarızlıkla sonuclandırdım.Bu defa kendimi günden güne geliştirerek geliyorum.Tabi o zamanlarında hakkını yemeyim ,mutfaga ilgim vardı ama yabancı sitelerde ceviri yapacak kadar İngilizcem,uzun tarifleri okuyacak sabrım,ayrıntıları gerceklestirecek cesaretim,mutfagı eglenceye dönüştürebilen birisi değildim.Çoğunlukla ilkleri yasayacagım için pratiklik peşindeydim.3 sene içinde hayatım devir atladı diyebilirim.Nası olduda mutfak bu kadar hayatımın ortasına oturdu hayret içindeyim.Kalemim bile yön değiştirmişken buna pek sasırmamam gerekir aslında.Sanki içimdeki güç acığa cıkmak için bu zamanı bekliyormus.Mutluluğu mutfakta bulunca,zamanın nası geçtiğini anlayamayınca,onunlayken herseyi unutunca aklımı basımdan almıs olsa gerek.Buna mutfagın sihirli gücü diyorum.Ve bu her halimde bana cok iyi geliyor.
 Sahsımdan bahsedecek olursam; Ben 22 yasında,endüstriyel ürün tasarımı okuyan,son 1 yılını sabırsızlıkla bekleyip,okul bitincede okul işini değil,hobisini iş edinenlerden olup rotasını mutfaga cevirmek isteyen birisiyim.Son zamanlarda mutfagın yanı sıra hayatı anlamlandırdıgım,bana ekstra mutluluk veren enerji kaynagım ise ceşitli spor (pilates,kayak,yürüyüş)lardır.İlgi alanıma kahveler siddetle girer.Buda zamanla değişen alıskanlıklar içinde.Sağlıklı yasamı savunur,yaptıklarımdan bir yaparken,bir pistikten sonra,birde sonrasında yediklerimden dolayı alacagım kilolara karsılık kendimin diyetisyeniyimdir.Bu yüzden her zaman size yag olacak degil,saglık olacak tarifleride arsivimde bulunduracak olmaktan gurur duyarım.
Lafı fazla uzatmıs olabilirim.Ama ben biseye baslangıc yapınca hep arkası akıp gelir böyle.
Dilerim ki sizde bu mutfagın sihirli gücüne kapılır,vakit gecirdiginiz sürece tüm düsüncelerden sıyrılır,arınır,terapi etkisinde olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder